Heimstaden bude kontinuálně zjišťovat zákaznickou spokojenost

Záleží nám na vaší spokojenosti a chceme znát váš názor! Proto se na vás kromě tradičního každoročního průzkumu zákaznické spokojenosti budeme obracet i na měsíční bázi. Přibližně 10 % našich klientů na počátku daného měsíce obdrží dotazník, ve kterém budou moci dát najevo, s čím jsou u Heimstaden spokojeni a které oblasti naopak vyžadují zlepšení. Další tři samostatné průzkumy budou zaměřeny na ty klienty, kteří s námi uzavřeli nájemní smlouvu, nastěhovali se do bytu, nebo bydlení u Heimstaden ukončili. Dotazník spokojenosti zašleme do pěti pracovních dnů rovněž těm klientům, u nichž byl uzavřen servisní požadavek. Děkujeme vám za spolupráci a ochotu vyjádřit svůj názor na bydlení u společnosti Heimstaden.

Zpět