Krátkodobá odstávka platformy Můj domov 16. 11. 2022

Dovolujeme si vás informovat, že ve středu 16. 11. od 18 do 24 hodin bude on-line platforma Můj domov z důvodu úpravy interních systémů dočasně mimo provoz.

 

Pro komunikaci s naší společností po tuto dobu prosím využívejte zejména e-mail info@heimstaden.cz. Pro řešení havarijních, život či majetek ohrožujících stavů nás můžete kontaktovat také telefonicky prostřednictvím bezplatné linky 800 111 050. Za případné komplikace se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

Po dokončení těchto úprav bude vydána nová verze mobilní aplikace Můj domov, která se ve vašem mobilu aktualizuje automaticky, je však nutné mít tyto automatické aktualizace zapnuty. V opačném případě bude potřeba si její novou verzi (bude dostupná postupně) aktualizovat buď přímo v Google Play (u telefonů s Androidem) nebo v Apple Store (pro přístroje s operačním systémem iOS).

Zpět