Dočasná úprava provozní doby klientských center.

Vážení klienti společnosti Heimstaden,

ve snaze snížit riziko nákazy Covid-19 jsme se rozhodli dočasně upravit provozní dobu

klientských center. Ta budou otevřena v tomto čase:

 

Pondělí 8.00-17.00 hod.

Středa 8.00-17.00 hod.

Úterý, čtvrtek, pátek – zavřeno

 

V této souvislosti vás žádáme o dodržování následujících opatření:

  • Vstup do klientského centra je umožněn pouze se zakrytými ústy a nosem (rouška, respirátor, šátek atd.).
  • V čekárnách je nutno mezi jednotlivými klienty dodržovat rozestupy alespoň 2 metry. Z tohoto důvodu může být počet čekajících klientů omezen.

 

Kromě osobní návštěvy však můžete využít i jiné způsoby, jak nás kontaktovat:

 

Telefonicky prostřednictvím naší bezplatné klientské linky 800 111 050, která je k dispozici nonstop. V pracovní dny, v době od 7 do 18 hodin, klienti mohou s našimi operátory řešit veškeré záležitosti týkající se nájemního vztahu, bytu či domu. O víkendech, svátcích a v pracovní dny v době od 18 do 7 hodin lze řešit pouze havarijní, život či majetek ohrožující stavy.

  • Prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz. E-maily jsou zpracovávány v pracovní dny v době od 7 do 18 hodin
  • V pracovní dny, v době od 8 do 16 hodin, lze využít on-line chat, který klienti naleznou na webu heimstaden.cz
  • Pro komunikaci (zaslání dotazu, nahlášení technického požadavku, úpravu záloh a mnoho dalšího) mohou klienti využít on-line platformu (webový portál nebo mobilní aplikaci) Můj domov.

 

DOPORUČENÝ POSTUP V PŘÍPADECH, KTERÉ NEJČASTĚJI ŘEŠÍTE:

 

Prodloužení dodatku k nájemní smlouvě – dodatek můžete zaslat zpět v přiložené odpovědní obálce nebo vhodit do schránky umístěné u vstupu do klientského centra.

 

Žádost o příspěvek z Heimstaden fondu bydlení – žádost o příspěvek z fondu včetně potřebných příloh můžete zaslat poštou na adresu sídla společnosti, vhodit do schránky u vstupu do klientského centra, případně zaslat naskenované jako přílohu e-mailu na adresu info@heimstaden.cz

 

Opis karty úhrad a platný evidenční list tyto dokumenty si klienti mohou stáhnout z portálu Můj domov. V nutných případech, kdy klient např. nemá přístup k internetu, mu je na základě telefonické žádosti můžeme zaslat poštou.

 

Nahlášení technického požadavku týkajícího se bytu či domu  požadavky lze nahlásit telefonicky prostřednictvím bezplatné klientské linky 800 111 050, e-mailem na info@heimstaden.cz a také pomocí on-line platformy Můj domov, kde je klient při zadávání svého požadavku intuitivně naváděn tzv. chatbotem.