Dočasné uzavření našich kontaktních center

Vážení klienti, 

velmi se omlouváme za dočasné uzavření našich kontaktních center z provozních důvodů od  čtvrtka 24. 9. 2020. 

Prosíme vás, abyste pro vyřízení vašich požadavků využili naše níže zmíněné komunikační kanály. Ve všech případech jsme posílili jejich provozní kapacity.

  • Pro komunikaci rovněž můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).
  • Prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz. E-maily jsou zpracovávány v pracovní dny v době od 7 do 18 hodin.
  • V pracovní dny, v době od 8 do 16 hodin, lze také využít on-line chat, který naleznete na webových stránkách naší společnosti.
  • Telefonicky prostřednictvím naší bezplatné klientské linky 800 111 050, která je k dispozici nonstop. V pracovní dny, v době od 7 do 18 hodin, klienti s našimi operátory můžete řešit veškeré záležitosti týkající se nájemního vztahu, bytu či domu. O víkendech, svátcích a v pracovní dny v době od 18 do 7 hodin lze řešit pouze havarijní, život či majetek ohrožující stavy.

 Předběžný termín opětovného obnovení provozu je pondělí 5. 10. 2020. 

Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.