Dvoutýdenní uzavření klientských center Heimstaden

S ohledem na zhoršující se epidemickou situaci v ČR si vám dovolujeme oznámit, že od pondělí 24. ledna do pátku 4. února 2022 budou všechna klientská centra společnosti Heimstaden uzavřena. 

 

Pro komunikaci s naší společností prosím využívejte zejména webový portál nebo mobilní aplikaci Můj domov, prostřednictvím které lze zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši splátek na služby a mnoho dalšího.

 

Své požadavky, podněty a dotazy nám rovněž můžete zaslat e-mailem na adresu info@heimstaden.cz, k dispozici je vám také bezplatná klientská linka 800 111 050 (od pondělí do pátku od 7:00 do 18:00 hodin) nebo online chat na webu www.heimstaden.cz (pondělí až pátek od 8:00 do 16:00 hodin).

 

Za případné komplikace se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.