Klientská centra budou uzavřena do 2. listopadu

Vážení klienti, vzhledem k nouzovému stavu a dnes vyhlášeným epidemiologickým opatřením uzavíráme naše klientská centra, a to do 2. listopadu. V případě změn vás budeme i nadále informovat.

Opravy i výjezdy k haváriím probíhají standardně, naši pracovníci jsou vybavení všemi hygienickými a ochrannými pomůckami.

Žádáme vás, omezte své osobní kontakty a dodržujte stanovená pravidla. Ochráníte tak zejména své nejbližší. Doporučujeme také používání aplikace eRouška.

Pro vyřízení vašich požadavků prosím využívejte níže uvedené komunikační kanály. Ve všech případech jsme posílili jejich provozní kapacity.

  • Pro komunikaci můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad). 
  • Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz. 
  • V provozu je také bezplatná klientská linka 800 111 050. Vzhledem k aktuálně velkému počtu volajících může docházet k prodloužení čekací doby na spojení s operátorem. Proto bychom vás chtěli požádat, abyste tuto linku v současné situaci využívali primárně pro řešení havarijních stavů a vše ostatní si pohodlně vyřídili pomocí prvních dvou způsobů elektronické komunikace).