Můj domov - pomoc s instalací
Vážení klienti rodiny Heimstaden, mobilní aplikace Můj domov vám slouží k usnadnění přístupu ke svým nájemním údajům, sdružuje kontaktní informace a důležité informace o nájemních smlouvách. Z pohodlí svého domova, tedy bez nutnosti návštěvy Klientského centra, si můžete jednoduše změnit své kontaktní údaje, přihlásit nebo odhlásit další osobu v bytě, nahlásit poruchu, závadu či jiný technický požadavek. V aplikaci je také možné vidět na jednom místě přehled úhrad a stáhnout si aktuální vyúčtování a evidenční list, popř. v budoucnu okamžitě přes platební bránu zaplatit jakýkoliv nedoplatek. Pomocí mobilní aplikace Můj domov jste rovněž aktuálně informováni nejen o novinkách a akcích naší společnosti, ale také o plánovaných opravách, rekonstrukcích a odstávkách ve svém bytě nebo domě. Aplikace prostě nabízí jednoduchou správu vašeho bydlení.
Pokud ve svém chytrém telefonu dosud nemáte tuto aplikaci nainstalovanou a máte o tuto službu zájem, máme pro vás nabídku. Specialisté na informační technologie ze společnosti Digital Guardian j. s. a., IČ: 53408373, sídlem v Bratislavě, vám prostřednictvím služby Marwin s instalací rádi pomohou. Dovolujeme si vás informovat, že během několika dnů vás budou z telefonního čísla 570 000 321 kontaktovat specialisté z výše uvedené firmy, podrobně představí výhody aplikace Můj domov a případně pomohou s její instalací. Tato služba vám bude poskytnuta zdarma.
S případnými dotazy se můžete obrátit na pracovníky klientských center, na bezplatnou Klientskou linku 800 111 050 nebo e-mailem na adresu info@heimstaden.cz.
Váš Heimstaden