Omezení provozu klientské linky

Vážení klienti,

dovolujeme si vám oznámit, že ve čtvrtek 14. a v pátek 15. října 2021 bude klientská linka z technických důvodů mimo provoz. Pro řešení havarijních, život či majetek ohrožujících stavů nás můžete i nadále telefonicky kontaktovat na standardním čísle 800 111 050.

Pro komunikaci s naší společností v uvedených dnech prosím využívejte zejména on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které lze zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši splátek na služby a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).

Své požadavky, podněty a dotazy nám rovněž můžete zaslat e-mailem na adresu info@heimstaden.cz.

Za případné komplikace se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.