Vážení klienti,
velmi se omlouváme za dočasné omezení provozní doby našich klientských center od pondělí 12. 10. 2020 do konce října 2020, ke kterému dochází s ohledem na aktuální vývoj situace způsobené šířením nemoci Covid-19. Během uvedeného období Vám budou naši pracovníci k dispozici v pondělí v době od 8 do 13 hodin a ve středu v době od 12 do 17 hodin.
Prosíme vás, abyste pro vyřízení vašich požadavků v maximální možné míře využívali naše další níže zmíněné komunikační kanály. Ve všech případech jsme posílili jejich provozní kapacity.
- Pro komunikaci můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).
- Prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz. E-maily jsou zpracovávány v pracovní dny v době od 7 do 18 hodin.
- V pracovní dny, v době od 8 do 16 hodin, lze také využít on-line chat, který naleznete na webových stránkách naší společnosti.
- Telefonicky prostřednictvím naší bezplatné klientské linky 800 111 050, která je k dispozici nonstop. V pracovní dny, v době od 7 do 18 hodin, s našimi operátory můžete řešit veškeré záležitosti týkající se nájemního vztahu, bytu či domu. O víkendech, svátcích a v pracovní dny v době od 18 do 7 hodin lze řešit pouze havarijní, život či majetek ohrožující stavy.
Předběžný termín opětovného obnovení standardního provozu je pondělí 2. 11. 2020. Aktuální informace o případných změnách naleznete na našich webových stránkách.
Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.