Omezení provozu klientských center od 12.10.2020

Vážení klienti, 

velmi se omlouváme za dočasné omezení provozní doby našich klientských center od pondělí 12. 10. 2020 do konce října 2020, ke kterému dochází s ohledem na aktuální vývoj situace způsobené šířením nemoci Covid-19. Během uvedeného období Vám budou naši pracovníci k dispozici v pondělí v době od 8 do 13 hodin a ve středu v době od 12 do 17 hodin. 

Prosíme vás, abyste pro vyřízení vašich požadavků v maximální možné míře využívali naše další níže zmíněné komunikační kanály. Ve všech případech jsme posílili jejich provozní kapacity. 

  • Pro komunikaci můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).
  • Prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz. E-maily jsou zpracovávány v pracovní dny v době od 7 do 18 hodin.
  • V pracovní dny, v době od 8 do 16 hodin, lze také využít on-line chat, který naleznete na webových stránkách naší společnosti.
  • Telefonicky prostřednictvím naší bezplatné klientské linky 800 111 050, která je k dispozici nonstop. V pracovní dny, v době od 7 do 18 hodin, s našimi operátory můžete řešit veškeré záležitosti týkající se nájemního vztahu, bytu či domu. O víkendech, svátcích a v pracovní dny v době od 18 do 7 hodin lze řešit pouze havarijní, život či majetek ohrožující stavy. 

 Předběžný termín opětovného obnovení standardního provozu je pondělí 2. 11. 2020.  Aktuální informace o případných změnách naleznete na našich webových stránkách. 

Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.