Online platformu Můj domov používá už téměř 10 tisíc našich klientů
Velmi nás těší, že průběžně narůstá počet uživatelů online platformy Můj domov. Od spuštění v červnu loňského roku ji ve svém mobilním telefonu nebo počítači využívá již více než 9,5 tisíce klientů Heimstaden, kteří se prostřednictvím aplikace či webového portálu mohou rychle a pohodlně dostat ke všem důležitým informacím týkajícím se jejich bytu.
Platforma Můj domov zákazníkům Heimstaden usnadňuje nejen komunikaci s naší společností, ale umožňuje jim také zjistit informace o platbách a aktuální výši nájemného, nahlédnout do posledního vyúčtování služeb či nahlásit technický požadavek.
Přidejte se proto i vy mezi spokojené uživatele platformy Můj domov a vyzkoušejte všechny její výhody. Stačí si aktivovat svůj účet pomocí odkazu a uživatelského jména, které jste obdrželi emailem.
Nejčastější příčiny, proč se vám nedaří do aplikace/portálu přihlásit:
- k vytvoření vašeho uživatelského účtu nedošlo, protože Heimstaden nemá k dispozici vaše aktuální kontakty (číslo mobilního telefonu a email)
- k aktivaci vašeho uživatelského účtu nedošlo např. z důvodu vypršení platnosti zaslaného aktivačního odkazu
- webový zákaznický portál (i odkaz pro aktivaci uživatelského účtu) nelze otevřít v prohlížeči Internet Explorer – může se spouštět v prohlížečích Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge nebo Opera
- i přes poskytnutí aktuálního tel. čísla vám z důvodu nastaveného blokovaní příchozích SMS zpráv u vašeho operátora nepřišla SMS nutná pro aktivaci uživatelského účtu
- při práci s aplikací/portálem je potřeba být připojen k internetu
- mobilní aplikace je určena pro chytré telefony s operačním systémem iOS od verze 12.0 a Android od verze 6.0.
Jak postupovat:
- své aktuální kontaktní údaje nám prosím sdělte prostřednictvím e-mailu info@heimstaden.cz nebo bezplatné klientské linky Heimstaden 800 111 050
- pokud se vám nezobrazí stránka webového zákaznického portálu heimstaden.cz, je potřeba smazat historii prohlížeče
- pokud jste obdrželi e-mail s uživatelským jménem a odkazem pro aktivaci, ale účet neaktivovali a link je již neplatný, můžete si nový aktivační odkaz vygenerovat sami, nebo nás požádat o jeho opětovné zaslání (platnost aktivačního linku v případě, že byl již dříve vygenerován uživatelský účet, je 24 hodin)
- postup pro opětovné zaslání aktivačního odkazu:
- na adrese heimstaden.cz klikněte na „Jak na přihlašovací údaje a zapomenuté heslo?“
- v sekci „Zaslat aktivační odkaz“ doplňte uživatelské jméno, které jste obdrželi e-mailem
- zvolte možnost Zaslat
- poté vám bude na e-mail zaslán nový aktivační link (platnost 24 hodin), po kliknutí na něj zvolíte a potvrdíte heslo, odsouhlasíte Smluvní podmínky a poté obdržíte SMS s ověřovacím kódem. Po zadání kódu ze SMS (platnost 3 minuty) můžete svůj účet aktivovat.
Uživatelský manuál a detailní informace k platformě Můj domov naleznete zde: https://heimstaden.cz/dt/uzivatelsky_manual.pdf