Přerušená dodávka vody v centru Ostravy

Vážení klienti, velmi se vám omlouváme za výpadek dodávky teplé a studené vody, který u vás v bytě nebo v komerčních prostorech v lokalitě Moravské Ostravy v současnosti nastal. Po důkladném prošetření situace jsme zjistili, že aktuálně probíhají ze strany dodavatele, společnosti Ostravské vodovody a kanalizace, nutné opravy z důvodu rozsáhlé havarijní poruchy na vodovodním potrubí. Na základě dostupných informací předpokládáme, že k úplnému odstranění závady a opětovnému spuštění dodávek vody dojde nejpozději od dnešních 18:00 hodin. O případných změnách vás budeme informovat, můžete také navštívit stránku OVAK věnovanou aktuální situaci https://www.ovak.cz/index.php?structure=100&lang=1.

Zároveň si vás dovolujeme upozornit, že v této souvislosti může následně po spuštění dodávek docházet k usazování nečistot v rozvodech a voda tak zpočátku poteče kalná. Je tedy zapotřebí ji nechat odpustit. Rovněž může dojít k usazování nečistot v sítku vodoměru a s tím spojeným snížením tlaku vody. Pokud by tato situace nastala, neváhejte nás prosím kontaktovat prostřednictvím kteréhokoliv z níže uvedených komunikačních kanálů, abychom mohli zajistit nápravu.

 

Za dočasné omezení bezproblémového užívání vašeho domova nebo pronajatých prostor se vám omlouváme a připomínáme, že pro řešení připomínek či případných stížností jsou vám k dispozici komunikační kanály společnosti Heimstaden – mobilní aplikace a zákaznický webový portál Můj domov nebo e-mail info@heimstaden.cz. Ochotně vám pomůžeme či poradíme také na bezplatné klientské lince 800 111 050, a to od pondělí do pátku od 7:00 do 18:00 hodin. Pamatujte prosím, že mimo uvedenou dobu, o víkendech a o svátcích je nonstop linka určena pouze pro řešení havarijních, či život nebo majetek ohrožujících stavů.