Přerušení provozu klientské linky

Vážení klienti,
 
dovolujeme si vám oznámit, že ve středu 8. září 2021, v době od 7 do 14 hodin, bude mimo provoz klientská linka pro řešení standardních záležitostí spojených s nájmem bytu a pro zájemce o nový pronájem. K přerušení provozu dojde z důvodu plánované odstávky dodávek elektrické energie v sídle naší společnosti.
 
Pro komunikaci můžete využívat zejména on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které lze zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši splátek na služby a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).
 
Své požadavky, podněty a dotazy nám rovněž můžete zaslat e-mailem na adresu info@heimstaden.cz.
 
Pro řešení havarijních, život či majetek ohrožujících stavů nás i nadále můžete telefonicky kontaktovat na standardním čísle 800 111 050.
 
Za případné komplikace se vám omlouváme a děkujeme za pochopení.