Uzavření klientských center minimálně do 14.3.2021

Vážení klienti, z důvodu aktuální epidemiologické situace jsme se rozhodli uzavřít všechna klientská centra naší společnosti, a to minimálně do 14. března. O případných změnách vás budeme informovat. 

Pro vyřízení svých požadavků prosím využívejte níže uvedené komunikační kanály. Pro vaše pohodlí doporučujeme používat zejména portál a aplikaci Můj domov. 

Pro komunikaci můžete využívat on-line platformu Můj domov (webový portál nebo mobilní aplikaci), prostřednictvím které můžete zasílat dotazy, nahlásit technický požadavek, upravit výši záloh a mnoho dalšího. Rovněž zde naleznete potřebné dokumenty jako platný Evidenční list či přehled uhrazených plateb (Karta úhrad).

Komunikovat s námi můžete také prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@heimstaden.cz.

V provozu je také bezplatná klientská linka 800 111 050. Vzhledem k aktuálně velkému počtu volajících může docházet k prodloužení čekací doby na spojení s operátorem. Proto bychom vás chtěli požádat, abyste tuto linku v současné situaci využívali primárně pro řešení havarijních stavů a vše ostatní si pohodlně vyřídili pomocí prvních dvou způsobů elektronické komunikace).

Omlouváme se vám za případné komplikace a děkujeme za spolupráci a pochopení.