Elektronický podpis dodatků smluv

V rámci zkvalitňování a zefektivňování našich služeb přicházíme s elektronizací podpisů dodatků smluv. Elektronický podpis je nejjednodušší, nejrychlejší a k přírodě nejšetrnější, a navíc bezpečný způsob prodloužení nájemního vztahu. Nepotřebujete papír ani tužku, nic se nemusí tisknout. Vše probíhá on-line.

Pro snažší orientaci jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak bude elektronický podpis vaší smlouvy probíhat.

Jak na elektronicky podpis dodatku smlouvy

Pro přehrání videa je nutné udělit souhlas s používáním cookies. Své nastavení můžete změnit zde

Pro přehrání videa je nutné udělit souhlas s používáním cookies. Své nastavení můžete změnit zde

Jiný způsob podpisu dodatku je možný na dotaz na našem klientském centru.

Pro vytvoření rezervace prosím využijte rezervační systém v online platformě Můj domov nebo na tomto odkazu:

Rezervační systém

Moderní komunikace je rychlá a efektivní

Proto teď všechny své dokumenty k nájemnímu bydlení máte k dispozici v elektronické podobě.

Digitalizace nájemního vztahu

Pro přehrání videa je nutné udělit souhlas s používáním cookies. Své nastavení můžete změnit zde

Vstupem do Rezervačního systému potvrzujete, že jste se s informacemi o užívání Rezervačního systému seznámili a berete je na vědomí.

Informace o užívání elektronického rezervačního systému (dále též jen „Rezervační systém“):

1. Elektronický rezervační systém provozuje pro Poskytovatele společnost TETRONIK – výrobní družstvo Terezín, družstvo, IČ 004 83 389, sídlem Terezín, ul. Prokopa Holého 183, PSČ 411 55, zaps. v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. Dr 73 (dále též jen „TETRONIK“).

2. Při zápisu do Rezervačního systému musíte uvést tyto povinné údaje: jméno, příjmení, e-mailovou adresu, příp. též telefonní číslo. Poskytnuté údaje slouží k zajištění rezervace, informování o potvrzení rezervace, zaslání kódu rezervace, příp. zrušení rezervace z Vaší strany či z naší strany v případě technických nebo jiných mimořádných organizačních důvodů.

3. Osobní údaje zpracovávané v rámci Rezervačního systému jsou z elektronického Rezervačního systému mazány pátý den po realizaci objednané návštěvy.