Hlášení závad
Řešíte problém ve své domácnosti nebo nemovitosti? Požadavek na opravu můžete jednoduše zadat přes online platformu Můj domov, kde naleznete chatbota, který vás založením požadavku provede. Dále lze požadavek nahlásit prostřednictvím e-mailu info@heimstaden.cz nebo bezplatné klientské linky 800 111 050.
Akutní poruchy
V případě akutní závady nebo poruchy ve vašem domě nebo bytě, ve kterém bydlíte, nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím nonstop havarijní linky na telefonním čísle 800 111 050.
Kontaktní údaje
Náš zákaznický servis je vám na telefonním čísle 800 111 050 k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00. Můžete nám také napsat e-mail na info@heimstaden.cz.
Klientská centra
Zaměstnanci klientských center jsou vám k dispozici pro osobní řešení záležitostí týkajících se bydlení, pokud se vám nepodaří vyřešit je přes platformu Můj domov. Klientské centrum můžete navštívit kdykoli během otevírací doby, ideální je objednat se předem. Ideální je objednat se předem prostřednictvím rezervačního systému. Otevírací doba je následující:
Ostrava: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Havířov: jen čtvrtek 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Karviná: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)
Plzeň: úterý 9:00 – 12:00 a čtvrtek 13:00 – 16:00.