S čím vám
můžeme pomoci?
Služby zákazníkům

S čím vám
můžeme pomoci?

Kontaktujte nás

Hlášení závad

Řešíte problém ve své domácnosti nebo nemovitosti? Požadavek na opravu můžete jednoduše zadat přes online platformu Můj domov, kde naleznete chatbota, který vás založením požadavku provede. Dále lze požadavek nahlásit prostřednictvím e-mailu info@heimstaden.cz nebo bezplatné klientské linky 800 111 050.

Akutní poruchy

V případě akutní závady nebo poruchy ve vašem domě nebo bytě, ve kterém bydlíte, nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím nonstop havarijní linky na telefonním čísle 800 111 050.

Kontaktní údaje

Náš zákaznický servis je vám na telefonním čísle 800 111 050 k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 17:00. Můžete nám také napsat e-mail na info@heimstaden.cz.

Klientská centra

Zaměstnanci klientských center jsou vám k dispozici pro osobní řešení záležitostí týkajících se bydlení, pokud se vám nepodaří vyřešit je přes platformu Můj domov. Klientské centrum můžete navštívit kdykoli během otevírací doby, ideální je objednat se předem. Ideální je objednat se předem prostřednictvím rezervačního systému. Otevírací doba je následující:

Ostrava: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)

Havířov: jen čtvrtek 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)

Karviná: jen úterý 8:00 – 12:00; 12:30 – 17:00 (pouze objednaní klienti)

Plzeň: úterý 9:00 – 12:00 a čtvrtek 13:00 – 16:00.

Stáhněte si naši
užitečnou aplikaci

Aplikace můj domov

Stáhněte si naši
užitečnou aplikaci

Díky platformě Můj domov se rychle a pohodlně dostanete k důležitým informacím týkajícím se vámi užívaného bytu. Nemusíte na klientské centrum, vše potřebné jednoduše najdete a vyřešíte přes svůj mobilní telefon nebo počítač.