Komu je služba určena:

  • Klientům v seniorském věku nebo klientům se zdravotními problémy, kteří potřebují poradit nebo pomoci při plnění povinností souvisejících s nájemním vztahem
  • Klientům, kteří se dostali do potíží a je pro ně obtížné dále plnit povinnosti vůči společnosti Heimstaden, avšak nadále chtějí využívat současný byt
  • Rodinným příslušníkům, kteří chtějí pečovat o svého blízkého, ale chybí jim potřebné informace nebo dovednosti

Co nabízí:

  • Osobní nebo telefonické poradenství formou doporučení, které poskytují zkušení pracovníci společnosti Heimstaden
  • Poskytnutí rad a doporučení k plnění povinností vyplývajících z nájemního vztahu při návratu klientů do bytu (např. po delší hospitalizaci)
  • Podpora při kontaktování poskytovatelů různých dalších služeb, předání užitečných adekvátních kontaktů pro jejich zajištění
  • Podpora a poskytování poradenství pro zajištění pomůcek, které klientům umožňují a usnadňují bydlení např. z hlediska bezpečnosti (instalace dveřních bezpečnostních prvků, apod.)
  • Instalaci pomůcek pro seniory, které pomohou v každodenních činnostech, a možnou úpravu bytů pro naše seniory
  • Doporučení konkrétních společností dle oblastí a profesí k provádění drobných oprav v bytě.

 

Spoustu dalších užitečných informací naleznete také v tomto videu.

Informace o komunitním životě v regionu a jednotlivých centrech naleznete zde aktivsen.cz

Co má udělat, pokud chci tuto službu využít?
Zavolat na bezplatné tel. číslo 800 111 050 (Po - Pá 8:00 – 17:00 hod.), kontaktovat nás e-mailem na adrese info@heimstaden.cz nebo oslovit pracovníky příslušného klientského centra.