Počet nájemníků s přeplatkem stoupl, zároveň klesla průměrná výše nedoplatku

Společným zodpovědným přístupem, masivním tempem zateplování, úsporami i včasnými reakcemi na navyšování cen tepla a teplé vody zvládli nájemníci a společnost Heimstaden první rok energetické krize. Počet klientů, jejichž roční vyúčtování služeb skončilo přeplatkem, stoupl ve srovnání s rokem 2021 z jedné poloviny na tři čtvrtiny. A naopak těch s nedoplatkem je méně o polovinu.

„Vyúčtování nakonec dopadlo velmi dobře. Významně se snížil nejen počet nájemníků s nedoplatkem, ale zároveň se znatelně snížila jeho výše. Stoupl naopak počet těch s přeplatkem. Je to skvělá zpráva, ze které mám velkou radost. Chtěl bych našim klientům moc poděkovat,“ říká generální ředitel české pobočky Heimstaden Jan Rafaj.

Výsledky vyúčtování naleznete postupně v mobilní aplikaci Můj domov, kterou už aktivně používá 45 % klientů, tedy více než 20 tisíc uživatelů. Budeme ho samozřejmě rozesílat i v písemné podobě. Nájemníkům s přeplatky v případě jejich zájmu navrhneme možnost snížit si od 1. 7. zálohy za služby, a to až o 20 %.

Klienti s nedoplatkem jej musí uhradit do konce července dle pokynů ve vyúčtování. Přeplatek dostanou zpět na účet nebo prostřednictvím složenky také do konce letošního července.

Zpět