domov
domov

Kontrolujte si své důležité informace týkající se bytu, který užíváte. Snadno a rychle. Nainstalujte si naši aplikaci do mobilního zařízení nebo navštivte webové stránky.

Platforma MŮJ DOMOV

Vážení klienti, jsme velice rádi, že Vás můžeme seznámit s on-line platformou MŮJ DOMOV, díky níž se můžete rychle a pohodlně dostat ke všem důležitým informacím týkajících se bytu, který užíváte. Odpadne tak potřeba osobní návštěvy Klientského centra, vše potřebné od teď jednoduše najdete či vyřešíte přes svůj mobil nebo počítač. Aplikace MŮJ DOMOV je pro Vás totiž připravena ve formě mobilní aplikace a webového portálu.

domov
Přihlašovací údaje byly úspěšně rozeslány. V případě, že jste je neobdrželi, kontaktujte nás prosím prostřednictvím chatu , e-mailu info@heimstaden.cz nebo kontaktní linky +420 800 111 050 .

Co vše MŮJ DOMOV mj. umožňuje?

  • zjistit informace o platbách a aktuální výši nájemného vč. splátek
  • zkontrolovat si aktuálně platný Evidenční list (na webu pak všechny Evidenční listy)
  • nahlédnout do posledního Vyúčtování služeb (na webu budou k dispozici všechna roční vyúčtování)
  • nahlásit technický požadavek
  • přihlásit/odhlásit osoby v bytě
  • upravit výši splátek na služby
  • nahlásit změnu kontaktních údajů

Pár kliknutí a máte k dispozici potřebné informace.

Chcete vědět, co se děje s Vámi zadaným požadavkem?

Nikam nevolejte, nikam nechoďte, s platformou Můj domov budete mít přehled během chvilky.

Smluvní podmínky Uživatelský manuál