
Společně vytváříme bezpečí a pohodu!
Bezpečný a útulný domov
Je pro nás důležité, abyste se ve svém domově cítili pohodlně a bezpečně. V Heimstaden aktivně pracujeme na zvyšování bezpečnosti v našich nemovitostech i v okolí. Bezpečný dům je takový, jehož nájemci věnují dostatečnou pozornost otázkám jeho zabezpečení, mají mezi sebou dobré vztahy. Míru bezpečnosti v domě ovlivňuje i dodržování pořádku. Zde je několik věcí, které je třeba mít na paměti, abyste si vytvořili příjemný a bezpečný domov:
- Než otevřete, přesvědčte se, kdo je za dveřmi, použijte panoramatické kukátko.
- Nepouštějte do domu neznámé osoby, vydávající se např. za údržbáře, odečítače měřičů apod., bez průkazu jejich totožnosti a příslušnosti k udávané firmě.
- I při krátkodobé nepřítomnosti, jako je například nákup, zavírejte okna v přízemí a nižších podlažích.
- Na zvonky, schránky a dveře uvádějte své příjmení v množném čísle, bez titulů.
- Buďte k sobě ohleduplní, když si pouštíte hudbu nebo se díváte na televizi. Pokud vás soused ruší, upozorněte ho.
- Informujte se navzájem, pokud pořádáte večírek, a snižte hlasitost po 22:00 hod. Nezapomínejte, že basy v hudbě mohou být rušivé.
- Pečlivě zavírejte vstupní dveře do domu.
- V zájmu vaší bezpečnosti není dovoleno odkládat věci na schodišti nebo mimo skladovací/sklepní prostory. V případě požáru je důležité, aby únikové cesty byly volné.
- Neodhazujte nedopalky cigaret a uklízejte po svých psech.
- Vzájemně se respektujte!
Zákaznický průzkum spokojenosti 2023
Vážíme si vašich názorů. Děkujeme, že jste si po roce opět našli čas a zapojili se do našeho velkého průzkumu. Jenom tehdy, když budeme znát váš názor, máme šanci pracovat na zlepšení. Letos jsme zaznamenali rekordní účast více než 6 000 respondentů.
Děkujeme.
75 %
z dotazovaných klientů je s naší společností Heimstaden spokojeno.
Děkujeme.
70 %
klientů by naši společnost Heimstaden doporučilo jako pronajímatele.
Zlepšení o 7,7 %
jsme dosáhli v otázce pocitu bezpečí ve sklepech a společných prostorách domů. Jedná se o projekt, kterému věnujeme značné úsilí.
84 % z vás pozitivně vnímá naši práci v oblasti odpadů i jejich třídění. Máme radost, že se nám daří kontinuálně zlepšovat
84 % klientů je spokojeno v případě zadání servisního požadavku. Daří se nám je plnit ve lhůtě, jež je pro vás optimálně krátká.
V indexu souvisejícím s kvalitou bytů, údržbou domů, společných prostor a okolí jsme si polepšili na 67,6 %
3% nárůst
jsme znamenali v oblasti spokojenosti péče o klienty. Moc nás to těší.
V okruhu otázek týkajících se komunikace, péče o klienty a vnímaní bezpečnosti v bytech a okolí domů jsme si celkově polepšili na 71,1 %.
Nárůst o 6,4 %
jsme zaznamenali v oblasti poskytování informací, které se vztahují k dění ve vašem nejbližším okolí, tedy přímo k vašemu bytovému domu.

BEZPEČNOST DOMOVA
Buďte zodpovědní
Důraz na bezpečnost je jednou z priorit i pro bydlení. Měli bychom proto být zodpovědní nejen k vlastnímu majetku, kvalitně ho zabezpečit, ale mít rovněž zájem o bezpečnost v domě, v němž bydlíme, a jeho bezprostředním okolí.

Zde najdete nejnovější číslo klientského magazínu Heimstaden i archiv starších vydání od roku 2020.

Máme pro vás speciální nabídky od vybraných partnerů. Ušetří vám peníze a usnadní každodenní život.